گفتگوی جراح قلب با مکانیک ...
پیغام مدیر :
با سلام خدمت شما بازديدكننده گرامي ، خوش آمدید به سایت من . لطفا براي هرچه بهتر شدن مطالب اين وب سایت ، ما را از نظرات و پيشنهادات خود آگاه سازيد و به ما را در بهتر شدن كيفيت مطالب ياري کنید.
گفتگوی جراح قلب با مکانیک ...
نوشته شده در یک شنبه 9 تير 1392
بازدید : 2511
نویسنده : آرمان حسيني

 

 

استاد مکانیک داشت سرسیلندر یک ماشین هوندا را باز می کرد

 

 که چشمش به یک جراح مشهور قلب افتاد که به داخل تعمیرگاه می آمد.

 

جراح داخل شد و منتظر ماند تا مکانیک بیاید و نگاهی به ماشینش بیندازد.

 

ناگهان مکانیک با صدای بلند گفت

 

« سلام دکتر، می خواهی یک نگاهی به این موتور بیندازی؟»

 

جراج که قدری متعجب شده بود، نزدیک تر رفت و کنار هوندا ایستاد.

 

مکانیک کمر راست کرد و دست هایش را با یک تکه پارچه پاک نمود

 

و گفت «دکتر، به این موتور نگاه کن. من قلبش را باز کردم و والف ها را

 

بیرون آوردم و هر قسمتی را که آسیب دیده بود یا تعمیر یا عوض کردم و

 

بعد هم همه چیز را سر جای خودش گذاشتم و حالا ماشین مثل روز

 

اولش کار می کند. اما یک سؤالی دارم. چطور است که من باید فقط

 

سالی بیست و چهار هزار دلار در آمد داشته باشم و شما سالی

 

یک ملیون و هفتصد هزار دلار، و این در حالی است که هر دو اصولا یک

 

کار را انجام می دهیم؟» جراح مکثی کرد و به بغل ماشین تکیه داد

و آهسته زیر گوش مکانیک گفت

 « اگر مردی این کار را وقتی موتور روشن است انجام بده!»

 




:: برچسب‌ها: داستان , راستان , فلسفي ,



مطالب مرتبط با این پست
.



می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: